KAJGANA A LA RAMSAY

Hrskavi brusketi i kremasta kajgana a la Ramsay, doručak za Bogove! 

Danas sam napravio nešto savršeno. Dobro, možda ne baš tako savršeno, ali za mene početnika to je bio veliki uspjeh. Stari ljudi su davno rekli učimo dok smo živi i to je stvarno istina jer svaki trud se jednom isplati. Brusketi nisu problem, ali kajgana?


Ako uložimo maksimum napora i imamo u daljini svoj cilj onda će se sav taj uloženi trud sigurno vratiti. No, kada pomisliš da si napredovao u nečem, da si savladao neke osnovne tehnike, a onda doznaš da si sve te godine radio krivo. Naravno, nije to ništa loše, dapače naučio sam nešto što ću primjenjivati jako, jako dugo, ali mi je ipak žao jer sam mogao sve to naučiti puno ranije.

Naime, danas sam napravio svoju najbolju,kajganu do sada, a hvala Bogu na YouTube pa nam je cijeli,svijet dostupan ko na dlanu jer dovoljno, je bilo pogledati video Gordona Ramsaya kako ući svoje kandidate u Masterchefu na koji način napraviti vrhunsku kajganu. To je i prvi zadatak kuhara koji konkuriraju za radna mjesta njegovih restorana. Gordon kaže, ako kuhar zna napraviti kremastu kajganu može raditi kod njega. Zvuči jednostavno, pa to je samo kajgana, ali nije to samo kajgana, to je kajgana i nešto više.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

NEDJELJNI SMOOTHIE

SMETA LI NAS NAPLATA KUVERA?