UVERTIRA ZA BOŽIĆ

Nisam neki znalac u pripremanju fritula, iskreno radio sam ih čini mi se dva puta uz asistenciju moje kćerke. No ovaj puta njezina asistencija je izostala pa nisu Bog zna kaj ispale. Šala mala...hahahahahahaha 😉

Danas je bila samo uvertira za pripremu božićnih fritula. 

Fritule
Božićne fritule

Radio sam ih po receptu Coolinarika i najviše mi se dopao, ali samo iz jednog razloga jer nisam ništa morao vagati, već je sve na žlice, žličice, komade i vrećice. Naravno, bilo je i drugih recepata, čovjek bi ih očima jeo kako lijepo izgledaju, ali meni su za oko zapele "brze fritule" tete Mirjane iz vrtića, a hvala Sanji BB koja je objavila recept. 

Teta Mirjana i Sanja, ako čitate bile su savršene! 

Kao što sam rekao danas je bila samo uvertira za Božić pa se razmišljam da malo izmijenim ovaj recept. Jest savršen, ali ja bi ipak dao neki svoj potpis.

Još ću si zgruntati kako bih to mogao izvesti, a da ne narušim ovaj fantastičan, brz i jednostavan recept.

Božić nam je pred vratima, a božićno ludilo nas već drži neko vrijeme te neke lude božićne fritule će odlično sjesti. Zar ne?😋 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

NEDJELJNI SMOOTHIE

SMETA LI NAS NAPLATA KUVERA?