RIŽOTO SA ŠPAROGAMA

Bio je to za mene nenadani susret nakon mnogo godina, ali izuzetni doživljaj i ugodno iznenađenje

Rižoto sam spremao mali milion puta i tu nema nikakvih problema niti nedoumica. No, dobio sam na poklon šparoge i odlučio sam napraviti fini kremasti rižoto sa šparogama.

Rižoto sa šparogama

 Nije da ih nisam jeo, moja majka ih je spremala uglavnom s jajima i u sjećanju na šparoge imam samo jedan detalj, da mi je jedna grančica otišla malo preduboko u grlo pa sam morao potražiti pomoć toaleta. Od tada je prošlo jako mnogo godina i ni jednom mi nije palo na pamet da više jedem šparoge. Ali sada sam ih dobio, red bi bio da se pojedu, a nisam više ni dijete pa ću paziti da mi ne krenu krivo.

Pročitam ja kako se spremaju šparoge,  "a moreju se spremat na milijun jedan način". S jajima svi spremaju, na lešo s nekim mesom, također.Sjetim se kako sam se izvještio u spremanju Jamie Oliver rižota, a koliko vidim svi poznati kuhari tako rade rižoto pa čak i Gordon Ramsay. "Princip je isti sve su ostalo nijanse", tako da sam naučio spremati po Oliverovoj recepturi i ne odstupam ni milimetra. Naravno, uvijek nešto ubacim svoje, ali kostur recepta je ostao isti. 
Zašto mijenjati kada je nešto dobro?I karta padne na rižoto sa šparogama.

Teško mi je riječima opisati bogatstvo okusa, mišung gorkastog i finog kremastog rižota, miris šparoga koji se širio cijelom kuhinjom. Čaša vrhunskog Kalazić Sauvignona uz rižoto sa šparogama je pravi pogodak i sigurno nećete pogriješiti u odabiru ovog vina. Savršeno paše uz rižoto. 

Spremate djevojci večeru na prvom spoju, posvađali ste se sa suprugom pa se želite iskupiti ili jednostavno nemate nikakav razlog, osim dobro pojesti. Moj prijedlog je rižoto sa šparogama, uz to čašica vrhunskog vina, plam svjećica na stolu i siguran sam da nećete požaliti.

Nenadani susret nakon mnogo godina nije ostavio gorak okus u ustima, dapače to je bilo jedno divno iskustvo te će šparoge od sada biti učestali gost moje kuhinje.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

NEDJELJNI SMOOTHIE